.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود بی‌آزمون به ‌ارشد آزاد
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۱ به بعد، می‌توانند در دوره‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی‌ارشد ثبت‌نام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۱ به بعد، می‌توانند در دوره‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی‌ارشد ثبت‌نام کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر،  معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علوی فاضل با اعلام این مطلب افزود: این دسته از داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.azmoon.org مراجعه و 100 رشته/محل را انتخاب کنند.

وی درباره شرایط ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون گفت: داوطلبان باید معدل کل بیش از 17 داشته و فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی باشند و دروس معادل‌سازی نداشته باشند.

علوی فاضل همچنین درباره تعداد نیمسال‌ها افزود: تعداد نیمسال‌ها برای فارغ التحصیلان کارشناسی پیوسته نباید از هشت نیمسال و کارشناسی ناپیوسته نباید از چهار نیمسال بیشتر باشد.

معاون سنجش و پذیرش درباره فارغ التحصیلان گفت: متقاضیان درنظر داشته باشند که اطلاعات ارائه شده توسط آن‌ها در زمان ثبت نام از اداره کل فارغ التحصیلان دانشگاه استعلام می‌شود و تنها در صورت تائید سوابق آن‌ها در آن اداره کل، پذیرش بدون آزمون آنان ممکن است.

علوی فاضل همچنین درباره دانشجویانی که در حال تحصیل هستند افزود: با توجه به اینکه گزینش برای ممتازین در دو مرحله بهمن و شهریور صورت می‌گیرد، دانشجویانی که بهمن 93 یا تیر 94 فارغ التحصیل می‌شوند، به شرط ثبت اطلاعات آن‌ها در اداره کل فارغ التحصیلان، می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.